gossipa

Alla inlägg under juni 2015

Av GossipA - 18 juni 2015 19:00

Hejsan!


Här nedan kommer promon till fjärde avsnittet av Pretty Little Liars.


Av GossipA - 13 juni 2015 11:00

Hejsan!

Nu kommer jag göra en lista här under med mina betyg.

Bild - C

Biologi - D

Engelska - C

Fysik - D

Geografi - B

Hem- och konsumentkunskap - D

Historia - C

Idrott & Hälsa - E

Kemi - C

Matematik - C

Moderna språk, Språkval, Spanska - D

Musik - E

Religionskunskap - D

Samhällskunskap - C

Slöjd - D

Svenska - C

Teknik - D

     Så det var mina betyg och jag är väldigt nöjd med dom.   

Av GossipA - 12 juni 2015 12:00

Hejsan!

Idag vaknade jag 6:30 och åt frukost, duschade och fixade till mig. Sedan åkte jag till min examen, den var i en kyrka. När jag kom dit väntade jag och min klass en stund sedan gick vi in och satte oss. Det var inte så roligt. Rektorn babbla på, en massa personer sjung och elevrådsordförande höll ett tal. Sedan gick jag och min klass på sidan för att få våra betyg. Mina betyg såg väldigt bra ut (lägger upp dom senare ikväll eller imorgon.)

     Min examen slutade 9:30 och min pappa Benjamin hämtade mig 9:45. Så jag fick stå och vänta i en kvart   . När han kom och hämta mig åkte vi på Ica och köpte läsk. Efter det åkte vi till min mormor Felizia och där var min moster Danielle, hennes man Simon och deras barn Ben. Vi fikade lite finska pinnar, fingrar, nå kakor och en kanelkrans. Det var väldigt gott. Sedan åkte vi och min pappa släppte av mig hemma medan han åkte någonstans.

Av GossipA - 11 juni 2015 20:00

Hejsan!

Nu ska jag lägga upp promon till nästa PLL avsnitt   


Av GossipA - 11 juni 2015 16:40

Tjena!

Idag så kunde jag helt plötsligt inte starta min mobil. Jag hade använt den och helt plötsligt var den bara svart. Jag har en iPhone 5s. Då trodde jag att den hade pajat och att jag inte kunde göra något och började kolla på ny mobil.   

     Sedan kom jag på att man kanske kan gå in på Apple. Och då gjorde jag det och började chatta med en person som hette Elias. Han sa att jag skulle hålla på/av knappen och hemknappen inne i 10 sekunder och då fuknade det. Jag vart helt överlycklig.

        

Av GossipA - 11 juni 2015 15:00

Hejsan!

Idag gick jag till skolan och titta på volleyboll matchen mellan lärarna och niorna med några kompisar. När matchen var över så gick jag till läraren som jag skulle hämta datorn hos. Då sa han typ att han inte hade hunnit hämta den hos företaget och då fick jag en lånedator.

     Sedan begav jag och mina kompisar oss till en gräsplan där vi skulle ha brännbollsturneringen och spelade i över 2 timmar. Men vi vann inte och vi var den enda klassen som fick glass av våra mentorer så det gjorde väl inte så mycket. Sedan slutade vi.

Av GossipA - 11 juni 2015 08:00

Tja!

Idag så ska jag se på en volleyboll match mellan lärarna och niorna. Det ska väl inte bli det roligaste. Senare ska ju jag hämta min dator och se om den gick att laga. Efter det ska åttorna och sjuorna ha brännbollsturnering. Det ska nog inte heller bli så kul. Men sjuorna ska spela för sig själva. Där vi kommer att spela så att det blir en etta, tvåa, trea och fyra.

     Jag skulle nog tro att det kommer gå bra. Håll tummarna!

 

//xoxo GossipA

Av GossipA - 10 juni 2015 19:34

Hejsan!
Nyss har jag sett på Pretty Little Liars och det var väl ganska bra. Men det hände inte så mycket tycker jag. När Alison fråga sin pappa om Charles tror jag att han ljög eller så visste han inte något om Charles. Det här med att Charles är Andrew det skulle kunna vara sant men det tror jag inte. Jag tror att Charles är kopplad till DiLaurentis familjen för att han var med på den dära videon. Men jag har säkert helt fel.
Skriv gärna vad ni tror...   

Presentation


Hej!
I denna blogg kommer jag att skriva om mitt liv och vilka serier jag ser på...
xoxo GossipA

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är din favorit karaktär i Once Upon A Time?
 Mary Margret
 David
 Emma
 Henry
 Regina
 Robin Hood
 Killian Hook
 Mr. Gold
 Zelena
 Belle

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards